четверг, 19 января 2012 г.

DubStep

Дабстеп — це жанр музики, який виник на початку 2000-х років в південному Лондоні як одне із відгалужень геріджа. По звучанню дабстеп характеризується темпом порядка 138 ударів на хвилину, домінуючим низькочастотним басом і розрідженим брейкбітом на задньому плані. Типове для дабстепу звучання почало формуватися у 1999-2000 роках завдяки експериментам з дарк-геріджем таких продюсерів, як El-B і Zed Bias. Незабаром з'явився цілий ряд лейблів, що просувають нове звучання, першим з яких ще в 2000 році став Tempa з проектом Horsepower Productions. Сам термін дабстеп щодо цієї музики вперше в широких масах був ужитий у 2002 році сан-Франциський журналом XLR8R, помістив це слово на свою обкладинку разом з фотографією Horsepower Productions, де цей термін мав на увазі під собою інструментальний тустеп-герідж (тобто приставка даб-посилалася на вигляд реміксів, коли з вокальної композиції видаляється лірика, часом залишається тільки приспів, а в якості компенсації часто додаються додаткові звукові ефекти, посилюється бас-партія). Після виходу в 2003 році на Tempa першій частині компіляції «Dubstep Allstars», сміксованной діджеєм Hatcha, цей термін міцно увійшов у вжиток. Незважаючи на те, що вже до 2004 року на новоявлений жанр звернули увагу такі великі лейбли, як Rephlex і Planet Mu, дабстеп довгий час залишався в тіні Грайма, іншого переважно вокального гібрида тустеп-геріджа. Але завдяки хітам наподобі Neverland від Digital Mystikz і Midnight Request Line від Skream, дабстепу відкрився шлях на національне радіо, в той час як до цього доступними були тільки піратські радіостанції. Так, одним з ключових моментів у популяризації жанру стала передача «Dubstep Warz», проведена на початку січня 2006 року в рамках щотижневого шоу The Breezeblock на BBC Radio 1, куди господиня шоу діджей Мері Енн Хоббс запросила провідних дабстеп-музикантів. Ця трансляція викликала справжній шквал інтересу до дабстепу як у самій Великобританії, так і по всьому світу. До квітня 2006 року BBC був відзнятий документальний фільм «The Sound of Dubstep». А такі хітові альбоми, як «Burial» від Burial й нові частини міксів «Dubstep Allstars», змусили протягом літа написати про дабстеп практично всі ключові друковані видання від німецького Groove до британської The Independent. Довершенням став фільм «About to Blow: Dubstep», відзнятий у серпні 2006 року телеканалом MTV Base, що ознаменувало вихід дабстепа з андеграунду в мейнстрім урбаністичної музики. бай лека

Комментариев нет:

Отправить комментарий